Privacybeleid

Privacybeleid

Inleiding

Bij Global Switch vinden we uw privacy belangrijk en doen we ons uiterste best om uw privacy te allen tijde te beschermen.

In dit beleid wordt uitgelegd wanneer en waarom we persoonlijke gegevens over personen verzamelen, hoe deze informatie wordt gebruikt, met wie we die informatie delen en welke rechten betrokkenen hebben.

Dit beleid kan op enig moment worden gewijzigd, dus kijk af en toe op deze pagina om er zeker van te zijn dat u eventuele wijzigingen accepteert. Zie ook de Beleidswijzigingen hieronder.

Als u ons informatie verstrekt met betrekking tot een functie of sollicitatie, onder meer via careers@globalswitch.com, is ons afzonderlijke Privacybeleid Sollicitanten van toepassing op de verwerking van uw persoonsgegevens.

Wie We Zijn

In het kader van de wet inzake gegevensbescherming is GlobaL SwItch Limited (aangeduid als “wij”, “onze” of “ons”) de “verwerkingsverantwoordelijke” met betrekking tot de hieronder beschreven verwerkingsactiviteiten. Een verwerkingsverantwoordelijke is een organisatie die beslist waarom en hoe uw persoonsgegevens worden verwerkt.

Zie de paragraaf aan het einde van dit beleid voor onze contactgegevens en juridische informatie.

Hoe Wij Uw Persoonsgegevens Verzamelen

We verzamelen persoonsgegevens op de volgende manieren:

Persoonsgegevens die u aan ons doorgeeft:

Dit zijn gegevens over u die u aan ons doorgeeft als u:

Deze gegevens worden door u geheel vrijwillig verstrekt en kunnen persoonlijke informatie bevatten. We kunnen u ook om gegevens vragen wanneer u een probleem met onze websites meldt. De informatie die u ons geeft, kan uw naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer, de gegevens van uw vraag en andere bedrijfs- en contactgegevens bevatten, en kan ook gegevens over correspondentie en reacties op eventuele vragenlijsten bevatten.

Als wij deze informatie niet ontvangen, kan het zijn dat u bepaalde delen van onze websites niet kunt gebruiken of niet effectief met ons kunt communiceren.

Persoonsgegevens die we verzamelen:

We kunnen automatisch de volgende gegevens verzamelen tijdens uw bezoeken aan onze websites of social media: verkeersgegevens, locatiegegevens, apparaatgegevens, weblogs en andere communicatiegegevens, en details van de bronnen die u bezoekt.

We verzamelen ook automatisch technische gegevens, zoals anonieme gegevens die voor statistische doeleinden door de hostingserver worden verzameld, het internetprotocol (IP)-adres dat uw computer of apparaat gebruikt om verbinding te maken met internet, het type en de versie van de browser, de tijdzone, de typen en versies van de browserplug-ins, het besturingssysteem en het platform. Zie ons Cookiebeleid voor de website en ons Cookiebeleid voor het Klantenportaal voor meer informatie.

We kunnen ook alle persoonsgegevens verzamelen die u plaatst of laat delen op sociale media van derden, inclusief tekst, afbeeldingen, video’s en links.

Persoonsgegevens die we uit andere bronnen kunnen ontvangen:

Wij ontvangen ook bepaalde persoonsgegevens over u uit andere bronnen (ook van buiten onze organisatie), waaronder andere bedrijven binnen onze groep, onze leveranciers, commerciële partners, onze klanten en social media.

Categorieën Persoonsgegevens Die We Verwerken

Wij verwerken verschillende soorten persoonsgegevens over u. Om u meer inzicht te geven in welke gegevens we over u gebruiken, hebben wij deze gegevens in de onderstaande tabel gecategoriseerd en een korte uitleg gegeven over het soort gegevens in elke categorie.

 

Categorieën persoonsgegevens

Beschrijving

Gedragsgericht

Uw activiteiten, acties en gedrag.

Contact

Informatie die kan worden gebruikt om een bericht aan u te adresseren, te verzenden of anderszins te communiceren.

Correspondentie

Informatie in onze correspondentie of andere communicatie met u of uw collega’s op het werk.

Identiteit

Informatie in een formeel identificatiedocument of een ander uniek referentienummer dat naar u verwijst, met inbegrip van de identificatiecookies.

Juridisch

Informatie met betrekking tot juridische rechtsvorderingen of claims door of tegen u of de organisatie waarvoor u werkt.

Marketingvoorkeuren

Uw voorkeuren met betrekking tot eventuele marketingcommunicatie die wij op enig moment versturen met betrekking tot producten of diensten waarvan wij denken dat ze voor u van belang kunnen zijn.

Controle

Informatie met betrekking tot het toezicht op of de controle van uw activiteiten.

 

Hoe Wij Uw Persoonsgegevens Gebruiken

De wet inzake gegevensbescherming vereist dat wij een geldige reden hebben om uw persoonsgegevens te verwerken voor elk van de verschillende doeleinden waarvoor wij die gegevens gebruiken. De wet verwijst naar elke reden als een ‘wettelijke grondslag’. De doeleinden waarvoor wij uw persoonsgegevens gebruiken en de wettelijke grondslag krachtens de wet inzake gegevensbescherming waarop wij ons baseren, worden hieronder toegelicht.

Wanneer u toestemming hebt gegeven

Wij kunnen uw persoonsgegevens gebruiken en verwerken als u daarvoor toestemming hebt gegeven.

Als u werkt voor een bedrijf zonder rechtspersoonlijkheid (bijv. een eenmanszaak of een partnerschap zonder rechtspersoonlijkheid), nemen wij via e-mail contact met u op om marketinginformatie te delen over onze producten en diensten als u zich inschrijft voor het ontvangen van onze marketingmails door het betreffende vakje aan te vinken of als u uw marketingvoorkeuren ververst wanneer u reageert op een verzoek van ons om dit te doen en aangeeft dat u marketingmails van ons wilt blijven ontvangen.

Als u akkoord gaat met ons gebruik van niet-essentiële cookies, zullen we de cookies zoals beschreven in ons Cookiebeleid gebruiken om gedrags- en identiteitsgegevens van u te verzamelen.

U kunt uw toestemming voor het gebruik van uw gegevens op een van deze manieren te allen tijde intrekken. Zie Uw toestemming intrekken voor meer informatie.

Wanneer verwerking noodzakelijk is voor onze legitieme belangen

Wij kunnen uw persoonsgegevens gebruiken en verwerken wanneer het voor ons noodzakelijk is om onze legitieme belangen als bedrijf te behartigen, en wel voor de volgende doeleinden:

Verwerking die nodig is voor de promotie van ons bedrijf en onze producten en diensten

  • Om een profiel van u te creëren en te analyseren om inzicht te krijgen in trends in de markt of de branche, in het gedrag van klanten waar we onze marketingstrategie op baseren en om uw ervaring als bezoeker te verbeteren en te personaliseren (evenals de marketinginformatie die we u toesturen op de manieren die in de onderstaande paragraaf worden beschreven);
  • Als u voor een bedrijf werkt, om contact met u op te nemen via e-mail, post of telefoon met marketinginformatie over onze producten en diensten. Wij kunnen uw persoonsgegevens gebruiken om de marketingcommunicatie die u ontvangt te personaliseren, zodat deze relevant is voor u of voor de organisatie waarvoor u werkt;
  • Als u voor een bedrijf zonder rechtspersoonlijkheid werkt, om contact met u op te nemen per post of per telefoon met marketinginformatie over onze producten en diensten. Wij kunnen uw persoonsgegevens gebruiken om de marketingcommunicatie die u ontvangt te personaliseren, zodat deze relevant is voor u of voor de organisatie waarvoor u werkt;

Verwerking die nodig is om bestaande en toekomstige klanten te ondersteunen bij sales-gerelateerde en andere vragen

  • Om met u te corresponderen en te communiceren over onze producten of diensten of om uw vragen over deze producten of diensten te beantwoorden;

Verwerking die nodig is om in te spelen op de veranderende marktomstandigheden en de behoeften van onze klanten

  • Voor marktonderzoek om de producten en diensten die wij en andere bedrijven van onze groep leveren te verbeteren;
  • Om u te informeren over veranderingen binnen ons bedrijf en onze producten en diensten

Verwerking die nodig is om de administratieve en technische aspecten van ons bedrijf efficiënt en effectief te laten functioneren

  • Voor het beheer van onze websites en onze social media en voor onze interne activiteiten, inclusief probleemoplossing, testen en statistische rapportage;
  • Voor het opsporen en voorkomen van fraude en andere criminele activiteiten;
  • Om de juistheid van de informatie die we over u hebben te verifiëren en meer inzicht te krijgen in u als bezoeker van onze websites;
  • Om uw identiteit te verifiëren en u toegang te geven tot de beveiligde delen van onze websites;
  • Voor netwerk- en informatiebeveiligingsdoeleinden, zodat wij stappen kunnen nemen om uw en onze informatie en eigendommen te beschermen tegen verlies of schade, diefstal of ongeoorloofde toegang.
  • Om te voldoen aan een verzoek van uw kant om uw rechten te kunnen uitoefenen (bijvoorbeeld als u wilt dat we geen contact meer met u op te nemen voor marketingdoeleinden, zullen wij dit op onze suppressielijsten bijhouden om aan uw verzoek te kunnen voldoen);
  • Met het oog op een herstructurering of reorganisatie van ons bedrijf of de verkoop van onze activiteiten of activa;
  • Om onze databases en systemen efficiënter en nauwkeuriger te laten werken of verbeteren, bijvoorbeeld door het combineren van systemen of het consolideren van gegevens die wij of andere bedrijven in onze groep over u hebben;
  • Om cookies te plaatsen en te lezen die essentieel zijn voor een goede werking van onze websites, zoals beschreven in ons Cookiebeleid;
  • Om onze contractuele of andere wettelijke rechten af te dwingen of te beschermen of om rechtsvorderingen in te stellen of verweer te voeren;
  • Voor algemene administratieve doeleinden, inclusief financiële planning, controle en rapportage en het beheer van uw vragen, klachten of claims, om serviceberichten te versturen en om u te voorzien van belangrijke informatie over onze organisatie.

Wanneer noodzakelijk om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen

We gebruiken uw persoonsgegevens om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen:

  • Om overheidsinstanties of bij te staan of strafrechtelijk onderzoek mogelijk te maken wanneer wij daartoe wettelijk verplicht zijn;
  • Om u te identificeren als u contact met ons opneemt;
  • Om de juistheid van de gegevens die we over u hebben te verifiëren; en
  • Om te reageren op uw klachten over onze diensten en deze op te lossen.
Anderen Die Uw Persoonsgegevens Kunnen Ontvangen Of Er Toegang Toe Hebben

Andere bedrijven binnen onze groep

Wij kunnen uw persoonsgegevens delen met andere bedrijven binnen onze groep. Zij kunnen uw persoonsgegevens gebruiken op de manieren die zijn uiteengezet in Hoe wij uw persoonsgegevens gebruiken, in verband met de diensten die zij leveren, inclusief waar deze een aanvulling vormen op ons eigen aanbod van diensten.

Zie artikel 10.2 van onze Gebruiksvoorwaarden voor de gegevens van onze groepsmaatschappijen waarmee wij uw persoonsgegevens kunnen delen, inclusief hun locaties.

Onze leveranciers, dienstverleners en andere ontvangers

Wij kunnen uw gegevens delen met onze externe dienstverleners, agenten, onderaannemers en andere organisaties (zoals hieronder vermeld) die diensten aan ons leveren of namens ons rechtstreeks aan u leveren.

Ontvanger/relatie tot ons Sector and (sub-sector)
Reclame- en pr-bureaus Media (reclame)
Aanbieders van opslagen in de cloud IT (clouddiensten)
Aanbieders van verzekeringen Verzekeringen (makelaars/verzekeraars/experts)
Juridische adviseurs Professionele diensten (juridische diensten)
Marktonderzoek en aanbieders van analytische diensten Media (research en analyse)
Online e-mailmarketing, campagnebeheer en platformdiensten voor klantenrelatiebeheer IT (clouddiensten)

 

Wanneer we gebruikmaken van externe dienstverleners, delen we alleen die persoonsgegevens die nodig zijn voor het leveren van hun dienst en hebben we een contract dat hen verplicht om uw gegevens veilig te bewaren en niet te gebruiken anders dan in overeenstemming met onze specifieke instructies.

Wanneer wij uw persoonsgegevens aan derden verstrekken die verwerkingsverantwoordelijke zijn van die gegevens, kunnen zij deze delen met of doorgeven aan andere organisaties in overeenstemming met hun beleid inzake gegevensbescherming. Dit heeft geen invloed op de rechten van u als betrokkene, zoals hieronder uiteengezet. In het bijzonder wanneer u ons vraagt om uw persoonsgegevens te corrigeren, te verwijderen of de verwerking ervan te beperken, nemen we maatregelen om ervoor te zorgen dat dit verzoek aan derden wordt doorgegeven aan wie wij uw persoonsgegevens hebben verstrekt.

Andere manieren waarop we uw persoonsgegevens kunnen delen

Wij kunnen uw persoonsgegevens aan derden verstrekken als onderdeel van een verkoop van een deel van of al onze bedrijfsactiviteiten en activa of als onderdeel van een bedrijfsherstructurering of -reorganisatie. We kunnen uw persoonsgegevens ook doorgeven als we verplicht zijn deze te verstrekken of te delen om te voldoen aan een wettelijke verplichting, om een misdrijf op te sporen of te melden, om de voorwaarden van onze contracten af te dwingen of toe te passen of om de rechten, eigendommen of veiligheid van onze bezoekers en klanten te beschermen. We zullen altijd stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat uw privacyrechten worden gewaarborgd.

Waar We Uw Persoonsgegevens Bewaren

Alle informatie die u ons verstrekt kan worden doorgegeven aan landen buiten het Verenigd Koninkrijk en de Europese Economische Ruimte (EER). Dit kan bijvoorbeeld gebeuren wanneer een van de bedrijven binnen onze groep gevestigd is in een land buiten het Verenigd Koninkrijk en de EER of wanneer een van onze servers of die van onze externe dienstverleners zich op enig moment in een land bevindt buiten het Verenigd Koninkrijk en de EER. Deze landen hebben mogelijk niet dezelfde wetgeving inzake gegevensbescherming als het Verenigd Koninkrijk en passen mogelijk niet dezelfde normen toe bij de bescherming van het gebruik van uw persoonsgegevens.

Als we uw informatie naar een land buiten het Verenigd Koninkrijk en de EER overdragen, zullen we stappen nemen om ervoor te zorgen dat er passende veiligheidsmaatregelen worden genomen om ervoor te zorgen dat uw privacyrechten gewaarborgd blijven zoals beschreven in dit beleid. Deze stappen omvatten:

  • Ervoor zorgen dat de niet-Britse/niet-EER-landen waar de gegevens naartoe worden overgedragen volgens de bevoegde instanties voldoende bescherming bieden van uw persoonlijke gegevens in het kader van de wet inzake gegevensbescherming;
  • Contractuele verplichtingen opleggen aan de ontvanger van uw persoonsgegevens middels bepalingen die de relevante instanties specifiek voor dit doel zijn opgesteld. We nemen deze bepalingen op om ervoor te zorgen dat uw gegevens wordt beschermd wanneer deze wordt overgedragen aan onze groepsmaatschappijen buiten het Verenigd Koninkrijk en de EER; of
  • Ervoor zorgen dat de ontvangers zijn aangesloten bij “internationale kaders”, zoals het EU-VS-privacyschild, die tot doel hebben een adequate bescherming te waarborgen.

Neem contact met ons op via de contactgegevens die aan het einde van dit beleid te vinden zijn als u meer informatie wenst over de door ons toegepaste veiligheidsmaatregelen en voor een kopie van de relevante documenten.

Als u onze websites gebruikt terwijl u zich buiten het Verenigd Koninkrijk en de EER bevindt, kunnen uw gegevens buiten het Verenigd Koninkrijk en de EER worden overgedragen om u toegang te geven tot de websites.

Hoe Lang We Uw Persoonsgegevens Bewaren

Hoe lang we uw persoonsgegevens bewaren, wordt bepaald door een aantal factoren, waaronder het doel waarvoor wij de gegevens gebruiken en onze wettelijke verplichtingen. Wij bewaren persoonsgegevens in een identificeerbaar formaat niet langer dan nodig is.

We kunnen uw persoonsgegevens nodig hebben om rechtsvorderingen in te stellen of verweer te kunnen voeren. Voor dit doel zullen wij uw persoonsgegevens altijd bewaren gedurende een periode van zeven jaar na de datum waarop wij deze niet meer nodig hebben voor de doeleinden die hierboven zijn vermeld onder Hoe wij uw persoonsgegevens gebruiken.

Hierop maken we de volgende uitzonderingen:

  • Als u gebruikmaakt van uw recht om van ons te eisen dat wij uw persoonsgegevens langer bewaren dan de door ons opgegeven bewaartermijn (zie Uw persoonsgegevens verwijderen of de verwerking ervan beperken);
  • Als u uw recht uitoefent om de informatie te laten verwijderen (indien van toepassing) en we deze niet hoeven te bewaren in verband met een van de redenen die zijn toegestaan of vereist op grond van de wet (zie Uw persoonsgegevens verwijderen of de verwerking ervan beperken);
  • Als wij een rechtsvordering of andere procedure instellen of verweer voeren gedurende de periode dat wij uw persoonsgegevens bewaren, in welk geval wij uw persoonsgegevens bewaren totdat deze procedure is afgerond en er geen verder beroep meer mogelijk is; of
  • In sommige gevallen vereist de bestaande of toekomstige wetgeving of een rechtbank of toezichthouder dat wij uw persoonsgegevens voor een langere of kortere periode bewaren.
Beveiliging En Links Naar Andere Websites

Wij nemen passende technische en organisatorische maatregelen om uw persoonsgegevens veilig te bewaren.

Helaas is de overdracht van gegevens via internet niet volledig veilig. Hoewel we ons best zullen doen om uw persoonsgegevens te beschermen, kunnen we de veiligheid van uw persoonsgegevens die naar onze websites wordt verzonden niet garanderen en elke verzending is op eigen risico. Zodra we uw persoonsgegevens hebben ontvangen, voeren we redelijke en passende controles uit om ervoor te zorgen dat deze beveiligd is tegen toevallige of onwettige vernietiging, verlies, wijziging of ongeoorloofde toegang.

Onze websites kunnen links bevatten naar andere websites van andere organisaties. Dit beleid is niet van toepassing op die andere websites, dus we raden u aan hun privacyverklaringen te lezen. We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor het privacybeleid en de privacypraktijken van andere websites, zelfs niet als u deze benadert via links die wij aanbieden. Bovendien kunnen wij, als u vanaf een website van een derde naar onze websites hebt gelinkt, niet verantwoordelijk zijn voor het privacybeleid en de praktijken van de eigenaars en exploitanten van die website, en wij raden u aan het beleid van die website goed door te lezen.

Cookies

Net als veel andere websites maken onze websites gebruik van cookies. Cookies zijn kleine stukjes informatie die naar uw computer of apparaat worden gestuurd en op de harde schijf worden opgeslagen, zodat onze websites u kunnen herkennen wanneer u deze bezoekt. Sommige van de cookies die we gebruiken zijn nodig om onze websites goed te laten functioneren, terwijl andere niet essentieel zijn, maar de gebruikservaring van onze websites verbeteren of ons in staat stellen deze te verbeteren door ons een algemeen beeld te geven van de gewoontes en aantal bezoekers van onze websites.

Wij vragen uw toestemming voor eventuele niet-essentiële cookies, en u kunt deze toestemming te allen tijde weer intrekken. Het is ook mogelijk om cookies uit te schakelen door uw browservoorkeuren in te stellen. Meer informatie over hoe wij cookies gebruiken en hoe u ze op uw apparaat kunt uitschakelen vindt u in ons Cookiebeleid voor de website en ons Cookiebeleid voor het klantportaal.

Geautomatiseerde Besluitvorming

Wij zijn niet van plan om met behulp van geautomatiseerde middelen beslissingen over u te nemen die significante of juridische gevolgen voor u kunnen hebben, maar wij zullen u schriftelijk op de hoogte stellen als dit verandert.

Uw Rechten

U hebt een aantal rechten wat uw persoonsgegevens betreft onder de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming. Met betrekking tot bepaalde rechten kunnen wij u vragen om gegevens om uw identiteit te bevestigen en, indien van toepassing, om ons te helpen bij het zoeken naar uw persoonsgegevens. Behalve in zeldzame gevallen zullen wij u binnen een maand na de datum waarop wij uw identiteit hebben bevestigd of, wanneer wij dit niet hoeven te doen omdat wij deze informatie al hebben, vanaf de datum waarop wij uw verzoek hebben ontvangen, een antwoord geven.

  • Inzage in uw persoonsgegevens

U hebt het recht om een kopie van de gegevens die wij over u verzamelen op te vragen door ons te e-mailen of te schrijven op het adres aan het einde van dit beleid. We mogen u geen kopie van uw persoonsgegevens geven als dit andere personen betreft of als we een andere wettige reden hebben om die gegevens achter te houden.

  • Uw persoonsgegevens corrigeren en bijwerken

De juistheid van uw gegevens is belangrijk voor ons en we werken aan manieren om het voor u gemakkelijker te maken om de informatie die we over u hebben in te zien en te corrigeren.

In de tussentijd kunt u, als u uw naam of adres/e-mailadres wijzigt, of als u ontdekt dat andere gegevens die we hebben onnauwkeurig of verouderd zijn, ons dat laten weten door contact met ons op te nemen via het adres aan het einde van dit beleid.

  • Uw toestemming intrekken

Wanneer we vertrouwen op uw toestemming als wettelijke basis voor de verwerking van uw persoonsgegevens, zoals uiteengezet onder Hoe wij uw persoonsgegevens gebruiken, kunt u uw toestemming te allen tijde intrekken door contact met ons op te nemen via het adres aan het einde van dit beleid. Als u uw toestemming voor het ontvangen van direct marketing waarvoor u eerder hebt gekozen, wilt intrekken, kunt u dit doen met behulp van onze afmeldfunctie. Als u uw toestemming intrekt, is het gebruik van uw persoonsgegevens die vóór uw intrekking zijn verzameld, nog steeds rechtmatig.

  • Bezwaar tegen ons gebruik van uw persoonsgegevens

Wanneer we vertrouwen op uw legitieme zakelijke belangen als de wettelijke basis voor de verwerking van uw persoonsinformatie voor enig doeleinde, zoals uiteengezet onder Hoe wij uw persoonsgegevens gebruiken, kunt u bezwaar maken tegen het gebruik van uw persoonsgegevens voor deze doeleinden door ons een e-mail te sturen of te schrijven naar het adres aan het einde van dit beleid. Behalve voor de doeleinden waarvoor we zeker weten dat we uw persoonsgegevens kunnen blijven verwerken, zullen we de verwerking van uw persoonsgegevens in overeenstemming met uw bezwaar tijdelijk stopzetten totdat we de zaak hebben onderzocht. Als wij het ermee eens zijn dat uw bezwaar in overeenstemming met uw rechten gerechtvaardigd is krachtens de wet inzake gegevensbescherming, zullen wij het gebruik van uw gegevens voor deze doeleinden definitief stopzetten. Zo niet, dan zullen wij u onze verantwoording geven waarom wij uw gegevens moeten blijven verwerken.

U kunt bezwaar maken tegen het gebruik van uw persoonsgegevens voor direct-marketingdoeleinden en wij zullen automatisch aan uw verzoek voldoen. Als u dit wilt, kunt u gebruik maken van onze afmeldfunctie.

  • Uw persoonsgegevens verwijderen of verwerking ervan beperken

In bepaalde gevallen kunt u vragen om uw persoonsgegevens uit onze systemen te laten verwijderen door ons een e-mail te sturen of te schrijven naar het adres aan het einde van dit beleid. Tenzij er een reden is dat de wet ons toestaat uw persoonsgegevens langer te gebruiken, zullen wij redelijke inspanningen leveren om aan uw verzoek te voldoen.

U kunt ons ook vragen de verwerking van uw persoonsgegevens te beperken als u denkt dat de verwerking ervan onwettig is, als u bezwaar hebt gemaakt tegen het gebruik ervan en als ons onderzoek nog loopt of als u van ons verlangt dat wij de gegevens bewaren in verband met een gerechtelijke procedure. In deze gevallen mogen we uw persoonsgegevens alleen verwerken terwijl de verwerking ervan beperkt is, als we uw toestemming hebben of als het ons wettelijk is toegestaan dit te doen, bijvoorbeeld voor opslagdoeleinden, om de rechten van een ander individu of bedrijf te beschermen of in verband met een juridische procedure.

  • Overdracht van uw persoonsgegevens in een gestructureerd databestand (‘gegevensoverdraagbaarheid’)

Wanneer wij erop vertrouwen dat uw toestemming de wettelijke basis is voor de verwerking van uw persoonsgegevens of wanneer wij deze moeten verwerken in verband met uw contract, zoals uiteengezet onder Hoe wij uw persoonsgegevens gebruiken, kunt u ons vragen om u een kopie van die gegevens te verstrekken in een gestructureerd gegevensbestand. Wij leveren u dit elektronisch aan in een gestructureerde, veelgebruikte en machineleesbare vorm, zoals een CSV-bestand (comma separated values).

U kunt ons vragen om uw persoonsgegevens rechtstreeks naar een andere dienstverlener te sturen, en wij zullen dit doen als dit technisch mogelijk is. We mogen u geen kopie van uw persoonsgegevens geven als dit andere personen betreft of als we een andere wettige reden hebben om die gegevens achter te houden.

  • Klachten indienen bij een toezichthouder gegevensbescherming

U hebt het recht om een klacht in te dienen bij de toezichthouder gegevensbescherming, ofwel in het land waar u werkt of woont of het land waar uw wettelijke rechten zijn geschonden. We raden u echter aan om eerst contact met ons op te nemen voordat u een klacht indient om te proberen eventuele problemen of zorgen die u hebt op te lossen. Op de website van het Europees Comité voor gegevensbescherming vindt u de contactgegevens van de toezichthouders in de verschillende Europese lidstaten. De betreffende autoriteiten zijn: in het Verenigd Koninkrijk de UK Information Commissioner; in Hong Kong het Office of the Privacy Commissioner for Personal Data; in Singapore de Personal Data Protection Commission; en in Australië de Australian Information Commissioner.

Beleidswijzigingen

Dit beleid is voor het laatst bijgewerkt op 15 mei 2023. We kunnen dit beleid van tijd tot tijd wijzigen door een exemplaar van het aangepaste beleid op onze websites te publiceren of, als we een overzicht van uw gegevens hebben, u een e-mail daarover te sturen. Tenzij anders aangegeven, worden eventuele wijzigingen in dit beleid van kracht zeven dagen na de datum van onze e-mail of de datum waarop we het aangepaste beleid op onze websites hebben gepubliceerd, afhankelijk van welke datum eerder valt. Wij raden u aan om regelmatig te kijken of er wijzigingen of updates van dit beleid zijn.

Contact En Bedrijfsinformatie

Vragen over dit beleid of over de manier waarop we uw persoonsgegevens verwerken kunt u richten aan onze Data Protection Manager op het volgende adres.

Correspondentie kunt u richten aan Data Protection Manager, Global Switch, 2nd Floor, Nova North, 11 Bressenden Place, London, United Kingdom, SW1E 5BY.

Ons e-mailadres voor vragen over gegevensbescherming is DPM@globalswitch.com.